Óbudai Egyetem Kandó Kálmán Villamosmérnöki Kar

Piaci és open source IT Service Management módszertanokat támogató HelpDesk szoftverek felderítése, kategorizálása

A cím angolul:Identifying and categorizing commercial and open source IT Service Management supporting HelpDesk sofwares
Feladatok:Piaci és open source IT Service Management módszertanokat támogató HelpDesk szoftverek felderítése, kategorizálása az általuk támogatott informatikai folyamatok szerint. Az egyes rendszerek összehasonlítása a folyamatok testreszabhatósága, tetszőleges új folyamat kialakíthatósága és a végfelhasználók által elérhető funkcionalitás szempontjából.
A piaci szoftverek funkcionalitásának kiterjesztésére szolgáló, azokkal vertikálisan vagy horizontálisan integrálható szoftverek felderítése, működésük elemzése. Hasonló funkcionalitás kiépítése lehetőségének megvizsgálása open source termékekkel, a piaci és az open source megoldások összehasonlítása a funkcionalitás szempontjából.
A projektnek tartalmaznia kell a következőket:A felkutatott HelpDesk Szoftverek felsorolását és főbb jellemzőik ismertetését.
Szempontrendszer kialakítását a szoftverek összehasonlításhoz.
A felkutatott szoftverek összehasonlítását a kialakított szempontrendszer alapján.
A piaci és az open source szofverek megfeleltethetőségének, a megfeleltethetőség korlátainak bemutatása.
Javaslatok megfogalmazása.
Projekt érvényessége:2020. április 3.
Hallgatói limit:3
Elfogadott hallgatók:Józsa Tamás Norbert